Monday, February 9, 2015

Pembukaan Butik Melaka

Terkini,Butik Zawara membuka outlet yang ke12 dengan Jayanya pada 31Januari di Melaka.Zawara yang memperkenalkan Konsep fashion muslimah pantas semakin menempah nama di hati pelanggan fashion muslimah Malaysia.Konsep pakaian ‘ready to wear’ yang sangat selesa gabungan design yang simple & anggun tetapi amat bersesuaian untuk di pakai ke acara formal mahupun santai.Pemilihan materialnya di kaji sendiri oleh team Zawara agar bersesuaian dengan cita rasa dan cuaca Malaysia.Zawara amat mementingkan kesesuaian material dengan design baju yang di buat. Zawara team menggunakan perinciaan dan material yang sangat berkualiti tinggi , Mudah di cuci dan di gosok.

Pemilihan tempat kali ini amatlah strategic kerana berdekatan dengan Aeon Bandaraya Melaka yang menjadi tumpuaan semua penduduk di kawasan itu. Permintaan pelanggan yang sangat tinggi di kawasan tersebut memberi impak yang sangat besar semasa launching di buat. Dianggarkan lebih 2ribu penggunjung meriahkan majlis pembukaan tersebut. Keadaan butik yang sangat pack dapat dikawal oleh Team zawara yang bertugas semasa pembukaan. Pelanggan-Pelanggan di hidangkan dengan  jamuan ringan yang istimewa yang disediakan oleh pihak ZAWARA.Semua pelanggan Zawara di hiburkan dengan band sehingga malam.

Semasa pembukaan itu, Ramai Pelanggan telah berkumpul seawal pukul 6.30 pagi untuk membeli produk Zawara.Kehadiran Aktor terkenal Malaysia Fahrin Ahmad memeriahkan lagi Acara pembukaan tersebut.Majlis perasmiaan di buat pada pukul 11 pagi dan di rasmikan oleh Pemilik ZAWARA sendiri. Semua pelanggan berpusu pusu masuk untuk membeli Produk Zawara yang di jual dengan Harga diskaun yang sangat tinggi .Pelbagai jenis koleksi istimewa di jual semasa pembukaan zawara Melaka. Harga produk zawara yang sangat berpatutan mampu di miliki tidak kira dari golongan wanita yang berkerjaya mahupun pelajar ipta.

Sepanjang pelancaran pembukaan butik, Banyak activity di buat khas untuk Pelanggan Zawara. Antaranya ialah Sesi bergambar dan beramah mesra bersama Fahrin Ahmad,pertandingan pakaian tercantik, pertandingan hijab styling, contest di instagram dan tutorial tudung dari model Zawara sendiri.Banyak hadiah menarik disediakan untuk peserta pertandingan ini.100 bag goodies istimewa diberikan untuk 100 pelanggan terawal.



(customer berpusu-pusu untuk grab Sale sale ZAWARA)

(Team ZAWARA bersedia untuk incharge kaunter!)


 (Posing-posing sebelum penat hehe! :)


Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar!Terima Kasih di atas sokongan semua!SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI PEMBUKAAN ZAWARA BATU PAHAT INSYAALLAH. Take care si cantik manis semua.

Love,ZAWARAteam.





No comments:

Post a Comment